tisdag 10 november 2009

En bra dag för en sjukling.


Har köpt present till min kära vän catrin idag.

Vart i skolan även fast jag var sjuk. Var inte där länge alls dock men det är något ialla fall.

Sedan åkte jag hem med Pojken min och kollade på step up sedan sov vi tills klockan var 18.00 vi var super trött( sjuka båda två).

Sedan åkte han iväg för att se på innebandy medans jag åt två äggmackor fixa lite inne på spelen på facebook. :)

Sedan nu sitter jag här. Fortfarande i handuken som vanligt xD

Brukar ta någon timma innan jag tar av mig den.

Ska nog kolla på film nu snart och gosa ner mig i sängen.

Jag vill verkligen bli frisk nu. Usch! Hatar att vara sjuk.

Dessutom måste jag städa mitt rum. Har ingen ork när jag är sjuk.

Men dagen har ialla fall varit super bra för att vara en sjukling.
//kramar

2 kommentarer:

  1. Den var super!<3 jätte skönt att få sova en stund med dig<3<3 nu tycker jag att vi båda borde få bli friska!<3<3 Puss på dig älskling!<3<3

    SvaraRadera