fredag 13 november 2009

På med leendet och träningskläderna!


Jahap då går man in i bantnings perioden igen.
Har ätit så mycket skit nu så att jag gått upp 2 kilo.
Bara på med träningskläderna och stänga truten så att inget sött kommer in i gapet.
Jag slutade ju äta godis i 1 ½ år.
Men sedan var det kört. Dessutom har jag varit sjuk i en vecka nu och bara legat och såsat i sängen. (inte bra!)


Dessutom har jag blivit sådär super sugen på bröllop och små bebisar ^^
Självklart inser jag att jag är för ung för båda sakerna.
Ha haft drömmar om det mycket osv.
Är väl en sådan där fas man kommer i ibland.
Imorgon ska jag över till älsklingen.
Det ska bli super duper skönt att så se honom igen.
Sett på sex and the city både igår och idag.
Och jag inser hur mycker man verkligen behöver sina vänner.
Hur mycket tid som vi tillägnat och ägnar varandra.
Dessutom har jag tänkt mycket på att vänner vet oftast mer om än ibland än vi vet om oss själva.
Dessutom ställer vi upp för varandra från vått till torrt.
Vänner betyder mycket.


Jag är super sugen på popcorn som mamma och syrran sitter och smaskar på nere i vardagsrummet men håller mig så gott jag kan ifrån.
Det jobbiga är inte att man inte får äta det. För så fort man kommer igång med att undvika ätandet så är det super änkelt. Bara det att nu när jag fallit tillbaka till att äta sötsaker är det så otroligt svårt att ta sig ifrån det.

Men jag klarar det! :D


//kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar