onsdag 4 november 2009

Super bra dag med pojkvän och ostbågar.

Halloj alla underbara människor! :)


Idag har jag vart på ett otroligt bra humör och allting har varit fin fint!


När jag kom hem från skolan idag så kom Marcus hit för att umgås lite med lilla mig.


Vi gick en lång promenad på lite över 1 timma och köpte en påste chips till honom och ostbågar till mig. :)


När vi kom hem åt vi mat och så gosade vi den lilla stunden vi kunde innan han skulle ta bussen hem.


MYS! :)


Ett tipps för er som aldrig testat Nacho Ost Dipp med Orstbågar! jag lovar det är godare än vad du tror :)





Kramar <3

3 kommentarer:

  1. Ja det var super duper mysigt!:)<3<3 fast jag hade velat varit kvar hela natten!:)(K)<3
    Tack för ostbågarna älskling!:)<33 du är underbar!<3<3 ÄLskar dig!<3<3 pusspusspuss!:)<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Vilka ostbågar? xD Du fick ju chips^^ det var så lite så :)<3<3 Ja hade vart mysigare att sova med dig också ^^<3

    SvaraRadera
  3. Haha jag menade chips xD(K)<3<3 hade ju ostbågar sen förut så jag hakade upp mig på dom :)<3<3

    SvaraRadera