söndag 15 november 2009

En trevlig söndag.

Tjohej här sitter jag en söndag och dricker smothie! :)
Igår åkte jag över till pojkvännen min.
Han hade fixat bad med massor med ljus! MYSIGT! :D
Sen kolla vi på Pingvin Porr = Happy Feat.
Mysig kväll^^


Idag vaknade 13.00. SENT! (men skönt var det.)
Lyssnar på bad romace med Lady Gaga som jag lysnat sönder snart och som jag antar att marcus inte gillar längre efter att ha spelat den för honom hela kvällen igår xD
Sedan har jag hjälpt min underbara vän nere i GBG med hennes blogg. :)



Gå in och koll vet jag ;) Hoppas det blev bra honey :)
Nu har jag inte så mycket mer för mig än att lyssna vidare på lite musik och skriva på msn med mina underbara vänner och min sjukt underbara pojkvän.


//kamar





1 kommentar:

  1. Naaw Gullet, den blev jättefin :D Helt nöjd blev jag:) Puss på dig <3

    SvaraRadera